-

Elvital Anti-Breakage Hårinpackning Review



Fick både mjukt & lent hår. Jag har färgat mitt hår ganska många gånger och denna produkten har faktiskt hjälpt mig med att reparera håret & så luktar den skiit gott! Fast inte lika gott som klippotekets hårinpackning hehe. Reparerar håret, innehåller mycket fukt, gör håret mjukt & lent Dessutom känns håret underbart efter!

Hade en riktigt stressig månad så jag hade inte riktigt tid med & lägga hårinpackning, efter en ganska lång tid började mitt hår och RUUUTTTNAAA jaa verkligen och ruttna. Det började med och bli riktigt torrt sen så såg det riktigt slitet ut. Men jag tror att det beror från person och person eftersom att de flesta säger att denna produkten är super bra. Det såg inte heller så glansigt ut som det står att det skulle bli.


Denna produkten är verkligenBRA men ett stort minus är att håret börjar och "ruttna" om du glömmer och lägga på produkten efter några veckor så man måste liksom använda produkten varje vecka för att håret ska hålla & vara lika mjukt och glansigt. Det skulle fungera för mig om jag inte vore så lat! Jag skulle verkligen köpa denna produkten igen för den ger verkligen fukt och reparerar håret. Kostade inte heller så mycket hehe 49kr för 400ml, inte illa!


Elvital Anti-Breakage hårinpackning får 4/10 av mig ♥!
Trackback