-

Early Today


Tjaaaaaaa, fick sluta lite tidigare idag för att vi inte hade något mer och göra på praktiken.

SNNAAARTT drar jag till Nordstan för att se på när lilla Julia ska sjunga ^___^, hon har säkert världens panik just nu. Tänk er och stå på en stor scen med hundratals människor som ser på, helt ensam.... hon hade en partner först fast något hände med henne så hon är tvungnen och uppträda ensam.

Och nej jag har inte glömt 10 Days Challenge, har skitit i det för att det är dag 7 där måste jag hitta 5 kända killar som jag har lite crush på. Kommer inte på 5 eftersom jag har för många i hjärnan höhö, Men det kommer i alla fall igen!

Leave a comment ♥
Postat av: GD

Wtf.. Palla att hon vågar sjunga xD

2012-04-19 @ 20:10:14

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback