-

Chilldag


Bilden ser så konstig ut när jag lägger upp den...

Fick sluta 12 idag fan va skönt
- hade ändå inte pallat och vara med alla dagisbarnen idag eftersom att jag fick världens magont på morgonen. Idag var sista dagen för mig hos praktiken fick en massa kramar och en massa pussar blandat med snor HAHAHAHAHAHAHA, barnen var super gulliga idag!  Och vad ska man göra idag då? Egentligen skulle jag vara med Julia & några till, vi skulle baka crepes se på The Human Centipede 2 och bara softat, men de får bli nästa vecka istället!

Eller..... ska bara ta det lugnt idag och städa min garderob, ansiktsbehandling + hårinpackning någon som vill joina? ^_____^

Leave a comment ♥
Postat av: GD

HAHAHAHAHAHAHAHA BILDEN... Ba för du censuera så blev ditt gap större XD

jaha så du praoar du. Trodde du var tillbaka till skolan o_O

2012-04-20 @ 16:39:52

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback