-

Egoboost?

Bjuder på en asmobbad bild på mig.... HAHAHAHAHA ser helt fail ut, Dagens outift? ;).

Tack till er som har visat er stöd, jag mår verkligen mycket bättre.. eller i alla fall mycket bättre än igår :). Har lärt mig en grej av en viss person "Det är nästan en norm att köra framåt och leva, utan att egentligen veta vad meningen är", Jag blev faktiskt helt paff när jag läste det HAHAHA av någon konstig anledning maybe cuz' it is a true story. Det kanske blir lättare för mig om jag slutar tänka på allt annat, och lyssna på Jwan att bara tänka positivt hela tiden.

Jag vill faktiskt inte berätta så mycket om mina tankar & känslor
dels för att jag inte vill att denna bloggen ska förvandlas till en depp-blogg HAHA. Jag vill att folk ska läsa min blogg och känna att livet är AWESOME. Att leva i konstant depression är inte bra fast det ändå ingår lite i livet att vara deprimerad ibland.

KÖR PÅ LITE EGOBOOST INLÄGG SÅ DET FÅR ER OCH MIG ATT KÄNNA... Att livet är fantastiskt och varenda sekund är värt och leva för!

Leave a comment ♥
Postat av: GD

HAHAHAHHA sonja goes soppkärring :D

yes yes, tänk positivt nu!! :D

2012-04-25 @ 17:28:49
Postat av: Anonym

aw, tack, jag vet att jag är bäst :)

btw, håret liknar hyorins extremt mycket o.o

2012-04-25 @ 18:42:05

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback