-

I LOVE FOOD

Hello. Har varit lite off eftersom att skolan börjar snart och tänkte att jag inte skulle sitta vid datorn så mycket, Man måste ju njuta av de sista dagarna innan skolan börjar igen så det var därför jag inte bloggade hehe.
Men nu tänkte jag bjuda på lite mat bilder från de dagarna då jag har varit off ^__^! Och tyvärr så får vi försöka överleva dålig kvalité på bilder.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

HAHAHAA MAAAAAAAAAT !!! wtf är det claudio i första bilden? o_O (känner igen hans shorts..) när var det? o_O sonja.. jag är hungrig nu :(

Svar: haha neej det är inte Claudio :D och det var i Onsdags förra veckan tror jag det var XD.
Sony Nhan

2012-08-20 @ 09:46:58
URL: http://twitter.com/Keiibum
Postat av: Anonym

var våfflan god?!

Svar: JAAAA, Fast man blir äcklad av att äta för mycket hehe :P
Sony Nhan

2012-08-20 @ 10:51:55
Postat av: binto

när börjar du skolan då o.o

Svar: Jag började igår...... XD
Sony Nhan

2012-08-20 @ 22:02:21
Postat av: Deniisa

KAN DU BLOGGA NÅNGÅNG MÄNNISKA , DU HAR FF LÄSARE VETTTUUUU ????!!!

2012-08-23 @ 20:51:52
URL: http://niisas.blogg.se

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback