-

Met Kick Back Pack In Liseberg

Hello. Igår åkte jag, Karin, Bea, Sofia & Claudio till Liseberg och träffade Kick Back Pack! Just some awesome bloggers för er som inte vet ^^. Ville också träffa Keela men hon var inte där soo sad :/. Fast vi hade ändå en awesome dag i Liseberg. Jag & Bea satt bredvid Hofh & KandyLandy när vi åkte Spinrock MUAHAHHA snacka om att vi fick världens peddoface... stod och log som om vi hade vunnit 100 miljoner på lotto. 
Jag vet, jag ser helt fail ut på 99.9% av alla bilder, men vem bryr sig :P. Tänkte faktiskt inte göra Collage men jag orkade inte redigera ljuset på bilderna och sånt så det fick bli ett collage istället! Som sagt hade vi jag (forever alone) en awesome dag, men det var ändå bäst när vi åkte Kållerado & när vi åkte balder när det spöregnade... 

Leave a comment ♥
Postat av: GD

ahahaha spöregnet omg.. XD
HAHAHHAHA du faila på den bilden med Moa "www.su" XD

2012-08-03 @ 16:42:25
URL: http://twitter.com/Keiibum
Postat av: Speed Dating

WOW just what I was looking for. Came here by searching
for dating

2013-01-07 @ 20:53:03
URL: http://Www.meetu.hk/
Postat av: website design sunshine coast

A colleague linked me to your website. Thanks for the details.

2013-01-10 @ 05:38:42
URL: http://sunshinedesign.com.au
Postat av: Winnie

Choose the colors carefully; they should be bright and represent the passion and enthusiasm of an eighteen year
old teenager. Even today, many societies have some momentous coming of age ceremonies.

This tradition is a great way to mark a birthday
and is an important moment on the day - the timing and presence of the song is often as crucial as the
gifts that accompany it.

Postat av: jualkaospolosdistropolocoupleonline.blogspot.com

When someone writes an piece of writing he/she retains the plan of a user in his/her
brain that how a user can know it. Thus that's why this article is outstdanding. Thanks!


Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback