-

Outfit Of The Day - 120805

Linne - H&M (I Danmark), Shorts - Var egentligen ett par gamla jeans som jag fixade om till shorts, Skor - Fick av min brors wifey ^^.
 
Sorry om bilden ser helt fail ut men det var bara för att jag inte visste vad jag skulle göra HAHA. Är fortfarande inte "van" och ta outfit bilder, så det slutade med att det blev en massa flum bilder och bilden ovanför var den enda seriösa bilden hehe. 
 
Kommer nog och spendera min dag ute på vår trädgård idag, det är ju så himla fint väder ute så det är lika bra och ta vara på det! Och mina föräldrar är inte hemma idag = MUSIK PÅ HÖGSTA VOLYM!

Leave a comment ♥
Postat av: GD

"spendera min dag ute på vår trädgård idag" inlägget är skrivet 15:15 vilken tid var du i gårdsten? Bilden är clearly tagen här uppe ;DDD eller har du ba samma outfit :D

Svar: Okay James Bond bilden är tagen i Gårdsten :)
Sony Nhan

2012-08-05 @ 16:22:43
URL: http://twitter.com/Keiibum
Postat av: Bea

Var du i Gårdsten eller? :O Har du leggings på dig? o.o

Svar: Aa jag var i Gårdsten :P, och nej jag vet att mina ben är så feta så att man tror att jag har leggins >_<
Sony Nhan

2012-08-05 @ 22:15:01
URL: http://bunniiee.blogg.se

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback