-

Rain All Day

Perfekt start på min perfekta vecka! Eller rättare sagt bajs start, för det första så har det varit REGN hela dagen så jag kollade upp vädret och såg att det kommer vara REGN hela veckan... WHAT?! Jag som har planerat så mycket roliga grejer, Guess i need to cancel it all eller så planerar jag bara andra grejer. 
 
Verkar som om att jag bara kommer och få mysa framför tv:n och droga Fairy Tail med Varm Choklad idag, Men det är bättre än inget eller haha? :D
Arkiv bild hehe

Leave a comment ♥
Postat av: GD

HAHAHAHHAHA ändra planerna bara :P btw, saknar ditt hus, hoppas på att komma och invadera den snart :P

Svar: HAHA och jag har saknat era bomber i mitt hus <3
Sony Nhan

2012-08-06 @ 20:57:01
URL: http://twitter.com/Keiibum
Postat av: Frågaor!

Hur gör du så att det står så snyggt där det står hot chocolate vad heter sidan?

Svar: Det är ingen sida utan en redigeringsprogram som jag använder och heter Gimp :)
Sony Nhan

2012-08-17 @ 14:56:56

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback