-

Together Alone ♥


Har inte sett min statistik på jättelänge... Men jag kollade det idag och upptäckte att jag hade ovanligt mycket besökare idag. Hihi säger välkommen till alla nya läsare som har kikat in hit och hoppas att ni stannar ! Har haft en underbar dag idag, Först så var det att åka & handla med M&M hann inte och handla så mycket med dem eftersom att jag skulle gå på dansträningen efter men men. HAHAHAH hände en skit rolig sak när vi kollade på tidtabellen.... skulle skriva en hel dikt om det så vi skipper det nu :D.

Vi hade det jätte kul i dansträningen också ^^. Hände en massa roliga grejer kunde verkligen inte sluta skratta !, vi kommer göra en "Introducing Allstars" video så ni kommer och få se lite grejer om vad som händer under dansträningen :D.

Imorgon är det Alla hjärtans dag. Jag har redan lite grejer planerad hihi kommer och fira det med M&M vi ska först äta Subway sen blir det och laga Sushi & Kimbap. Kebab blir det också, under filmen som vi ska kolla på :D sen ska vi göra Brownies ♥♥♥♥♥♥. Tar med mig kameran imorgon !

Någon mer som har märkt att jag har börjat och skriva riktigt långa inlägg nu HAHAHAH??!!

431589_2865566030524_1000953163_32173842_1803228012_n_large

Leave a comment ♥
Postat av: Bea

BILDEN HAHAHAHAHA men berätta om det som hände på busshållplatsen :D

2012-02-14 @ 00:06:43
URL: http://bunniiee.blogg.se/
Postat av: GD

HAHAHHAHAHAHA FULA GUBBAR XD

japp har märkt dina långa inlägg (y"

2012-02-14 @ 11:20:04

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback