-

Valentine's Day


Har haft världens sämsta sömn
, eller ja sömn och sömn kan man inte kalla det direkt - inte sovit ut alls, legat och haft ont i magen, kunde inte alls sova igår. BUT I'M FINE :D - Igår eller för några dagar sen... RÄTTARE SAGT under alla hjärtans dag firade jag det med M&M först så åt vi Subway, köpte en 30 cm FOOTLONG var mätt under hela dan orkade inte ens äta så mycket Sushi & Kimbap. Sedan drog jag & My till LIDL och handlade, Efter det började vi och laga Sushi & Kimbap ^___^! Först fick vi lite problem med riset eftersom vi visste inte hur mycket ris vi skulle lägga & vatten, sen så lyssnade alla på kungen för att kungen (jag :D) sa att vi skulle koka all ris :thumbup:, Skoja är ingen kung. Men det var fortfarande för lite ris för att det fanns jätte mycket fyllning som var över HAHAHAH >.<. SÅ GÅR DET NÄR MAN RADERAR ANTECKNINGARNA.. MY :D, skämta. HAHA SEN SÅ TAPPADE MONICA NÄÄÄSTAN MOROTEN I PAPPERSKORGEN NÄR HON SKULLE SKALA DEN, TUUUUR VAR DET, My slängde ner skalet med ägget när hon skulle steka ägg.... AHAHAHH HÄNDE MER GREJER, men det sparar vi i minnet ;). Men allt blev ändå lyckat till slut :), Sushi smakade GÖÖTT och Kimbap mmmm...... Subway GUUUD ♥. Vi köpte aldrig Kebab eftersom vi skulle börja spy då för vi blev verkligen SUPER mätta. Medans vi åt kollade vi på Dream High 2 ♥, har inte ens sett klart 1:an.... Men åhhh just det..... glömde berätta att vi hade hela huset för oss själva eftersom att min moster har rest + att vi överlevde utan internet :thumbup:. Mer bilder får ni en annan gång eftersom min dator är fortfarande inte fixad och min mamma har världens segaste dator....

Leave a comment ♥
Postat av: Bea

Konstigt att du och Tim kollar på samma serie ? ;) HAHAHAHAH <3

2012-02-16 @ 14:43:59
URL: http://bunniiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför måste du alltid reveal?! ><

2012-02-16 @ 20:02:27
URL: http://meeimei.blogg.se/
Postat av: GD

HAHAH du och tim, ödet :')

men LoL skulle knappast orka äta ngt mer än den dära baguetten/smörgås o.o jävla fetto banta! :D

2012-02-17 @ 00:28:36

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback