-

Believe ♥ Hope ♥ Laugh ♥ Peace ♥

Så ser "grejerna" ut som jag köpte innan jag skulle åka till Bokenäs, som sagt jag är en väldigt lat so yeah it's my fault that bilderna kommer så segt. Anyway dessa är mina stora favoriter just nu♥! Believe, Hope, Laugh & Peace♥.
 
Jag kan fortfarande inte fatta att jag överlevde dagen igår..Orkar inte ens berätta om den, men det var faktiskt ganska roligt senare på kvällen :P. Blev vaccinerad alldeles nyss, har skit ont i armen just nu. Det kommer och bli jätte svårt för mig och blogga idag med en cp arm.... MEN JAG SKA FÖRSÖKA ÄNDÅ ^__^!

Leave a comment ♥
Postat av: L I N D A ♥

Vart köpte du dom? :)

Svar: Dem finns inte längre och köpa, men jag köpte dem iaf från EDEL'S :D
Sony Nhan

2012-06-27 @ 17:45:08
Postat av: Julia

Vem är fotografen?? <3

Svar: haha duuuuuu <3
Sony Nhan

2012-06-27 @ 17:50:22
Postat av: GD

de ä snyggga faktisk, bara att de e så stora o.o

2012-06-28 @ 11:39:16
URL: http://https://twitter.com/#!/AznKeii

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback