-

Mina beslut...

... Jag har valt och inte byta skola. Sökte faktiskt in till en skola igår men på morgonen tänkte jag skitsamma och ringde till skolan igen.

Tänkte hela dan för mig själv igår och frågade, Vad fan har jag gjort? Jag offrar mig själv för att andra ska må bättre men sen så får jag inget tillbaks. Jag offrar inte mig själv heller för att få något tillbaks det är inte meningen utan jag offrar mig själv för vårt vänskap, men man kan åtminstone göra något tillbaks? Att betala tillbaka, så har jag lärt mig från en person. Har någon gjort något för dig så måste du betala tillbaka alltså ställa upp eftersom att den personen ställde upp för dig.
Annars är du bara en jävla egoist som bara vill att andra ska offra sig själva så du kan gå en lätt väg, om du inte vill det så säg det till personen - Du betyder ingenting för mig jag har bara använt dig till vissa situationer där jag inte kunde välja och vara ensam. Säg så istället för och spela.

Egentligen hade jag tänkt och skippa skolan i några dar för att jag mår både psykisk och fysisk dåligt, Men vem fan försöker jag gömma mig för? Jag har inte gjort något dumt, och de som inte uppskattar det jag gör för dem JAA jag har tänkte igenom det, jag ska sluta offra mig själv. Fan om du inte finns för mig när jag behövde dig varför ska jag finnas för dig? Jag tänker för mycket på andra än på mig själv, så mycket att jag har glömt och vara mig själv. Varför är jag så tyst framför alla i skolan? Jo för att jag tänker på vad andra kommer och säga om mig efter.

Mina beslut är och inte vara med någon alls, jag klarar mig själv. Jag har vänner som jag älskar och hänga med på fritiden ♥ de som får mig och skratta som fan på mina mörkaste dagar, ni vet vilka ni är. Och i skolan klarar jag mig själv, jag behöver inte följa efter någon eller att någon ska följa efter mig. När det gäller skolan så tänker jag inte bry mig mer om folk, det räcker med så mycket uppmärksamhet som jag ger dem och om de inte uppskattar det, FINE! Jag har tagit mina beslut nu och tänker inte gå tillbaka, ni har redan förlorat mig som vän.

202_large

En lång text som ni inte behöver läsa ♥ Men jag är stolt att jag återigen klarar mig från sånt skit.


Leave a comment ♥
Postat av: binto wants bento

SÅ LÄNGE DU MÅR BRA AV DET DU VÄLJER (Y) bättre att vara själv än att vara med falska aight???????????????????

2012-06-06 @ 15:41:21
Postat av: Deniisa

Sonja din kyckling jag ber dig få jag snacka med digggg !! Kan du komma och plinga på migg jag kan itne gå annars jag hade plingat på dig igår kvääll !!! PLZZZ det är skitviktigt ! <3

2012-06-06 @ 16:03:57
URL: http://niisas.blogg.se/
Postat av: GD

Bra beslut! Det är inte dig det är fel på utan de. Det är sant att du tänker för mycket på andra än på dig själv :0 Tänk mer på dig själv och gör som du vill, då är du DIG själv. Kan de inte acceptera dig så är det inte de du ska vara med! ^-^ I see you've grown stronger (y''

2012-06-06 @ 17:37:02
URL: http://https://twitter.com/#!/AznKeii
Postat av: Miranda

Sonja du vet att jag ALLTID funnits för dej, och så kommer det förbli.

älskar dej hjärtat <3

2012-06-06 @ 22:38:34

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback