-

My Awesome Days

Hello Guys! Har fått rätt så många klagomeddelanden i facebook om att jag borde blogga mer och jag kommer och förlora läsare om jag inte börjar uppdatera bloggen.
 
Just to clear things out, jag skapade denna bloggen för att jag ska läsa om hur jag tänkte som ung när jag blir äldre inte för och bli någon känd bloggerska, men jag bloggar också för att jag vill dela med mig av saker som jag kan! samt för och visa hur pro jag är när det gäller vissa grejer höhö (sounds like a pedo, but anyway). Men sen så blir jag såklart glad om jag ser att jag får många läsare :P. Ni som fortfarande läser min blogg även fast mina uppdateringar går upp och ner, LOVE U GUYS, trogna läsare♥♥♥♥♥!
 
Anledningen är också för att jag har gjort så jäkla mycket roliga grejer de senaste dagarna, bara sprungit runt och hängt med de bästa, men från och med nu no more excuses. Orkar inte berätta om mina underbara dagar, istället får det stanna kvar in my mind ♥.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

BERÄTTA DIN GORILLA! :@ DU MÅSTE LÄSA OM NÄR DU GRILLADE O SÅNT I FRAMTIDEN ! :0

Svar: WAAAH JAG KOMMER OCH SKRIVA EN HEL BOK DÅ
Sony Nhan

2012-06-24 @ 11:40:20
Postat av: Bea

Känner samma sak som dig ang bloggning och sånt haha :)

Svar: HAHA HIGHFIVE :D!
Sony Nhan

2012-06-24 @ 13:26:41
URL: http://bunniiee.blogg.se
Postat av: Bea

Känner samma sak som dig ang bloggning och sånt haha :)

2012-06-24 @ 13:26:42
URL: http://bunniiee.blogg.se
Postat av: Anonym

din svengelska....

2012-06-25 @ 01:17:11
Postat av: jojo

HIHIH trogen följare det e jag ^_^

2012-06-25 @ 21:56:36

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback