-

Till Bokenäs Idag!

Hello Meatballs! (Länge sen jag sa det...) gick aldrig till skolan idag för att mitt högra öga hade svullnat upp, det såg ut som om att jag hade blivit stucken av 100 bin. Men men idag är det dagen då jag åker till Bokenäs, kameran följer såklart med och jag kommer inte ha någon tillgång till internet tror jag så jag fixar några tidinställda inlägg!

Bjuder på en dålig kvalité bild där jag misshandlar Bea höhö.... Där ser vi lilla Karin också ;).

Leave a comment ♥
Postat av: GD

HAHAHAHHAHA VAD E DE FÖR MISSHANDEL-BILD XD

(här sitter jag och kommenterar varenda inlägg..)

2012-06-01 @ 13:45:23
Postat av: Bea

HAHAHAAH OMG XD

2012-06-01 @ 18:03:58
URL: http://bunniiee.blogg.se/

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback