-

Regngbågs paraden



Jag vet att jag blev asful på bilden ovanför but WHATEVER, ingen är perfekt rajt? Här är alla bilder frå Regnbågsparaden, faktiskt så var det sjukt roligt där. Speciellt när jag blev dragen av mannen ovanför.... JAG TRODDE ATT JAG SKULLE DÖÖÖÖÖ. Får väl berätta lite om det nu då, Först så ville jag ta kort på killen med Pikachu mössan. Sen helt plötsligt började killen med Pikachu mössan och hans vän? Komma fram till oss (=Julia, Sofia, Tony & Avu ) men det var för att bredvid oss så var det en massa fotografer så det var nog därför de kom fram. Helt plötsligt började de vända sig mot mig och jag tänkte - HÖHÖ NU KOMMER DET OCH BLI FINA BILDER. Tills de helt plötsligt började dra mig och krama mig ashårt. För en sekund trodde jag att jag skulle dö av hur hård han kramade mig... Sen drog han mig så att jag stod bredvid honom och sa åt mig att jag skulle hålla hans saxofon... Sen så tog vi en bild. Och alla började skratta åt mig, INGEN HJÄLPTE MIG ALLA BARA SKRATTADE.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA FAN VA OTUR DU ALLTID SKA HA! HAHAHAHAHA ♥

2012-06-10 @ 21:46:19
URL: http://https://twitter.com/#!/AznKeii

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback