-

No luck for us


Sitter här och leker med mina naglar ska snart måla på några lager topcoats för att få mina fina naglar och hålla fram till THE DAY!
De flesta av er förstår nog vilken dag jag menar & såklart menar jag JUST MOVE IT TÄVLINGEN! Det är BARA 3 dagar kvar tills tävlingen och jag är super nervös, egentligen är jag inte så stressad men det är en grej som har gjort mig SUUUPER stressad.

weeellll min danslärares dator har fått virus och mixen ligger där, har vi tur blir datorn fixad och vi får musik när vi tävlar har vi otur dock blir det ingen mix får vi gå ur tävlingen. Men vi får hålla tummarna och hoppas på att datorn går och fixas :thumbup:.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

Omg, hoppas det fixas ^_^

Men varför copar ni inte musiken till varandras ipods eller något då? Då är det större chans att musiken inte fkas.. XD

2012-03-16 @ 20:08:16

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback