-

MaxFactor Nailfinity Crystal Clear


Efter att ha testat Maxfactors minilack blev jag helt kär ♥, Så jag bestämde mig för och köpa en till Maxfactor lack men jag ville inte ha ett minilack så det blev denna ovanför ↑.


Finns inte så mycket bra och säga om lacket, Ganska fin färg dock är färgen inte den vita färgen jag vill ha, denna är mer ljusare och lite mer "sofitg" färg.... Finns det ens något ord som heter sofitg? HAHA. Jag föredrar H&M's vita lack än denna men det beror på vilket resultat man vill ha.


Man måste lägga på flera lager för att färgen ska synas riktigt men som sagt det beror på vilket resultat man vill ha annars finns det faktiskt inget negativt om detta nagellack.


Jag tror nog att jag håller mig till min H&M lack, Gillar den mer på något sätt. Som innan det beror på vilket resultat du vill ha sen så finns det en massa andra färger också. Men jag kommer absolut och köpa denna lack igen! Dock i andra färger men det är helt värt pengarna, jag köpte min för 29 kr men det beror på VAR du köper den hart hört att den är dyrare på vissa ställen. Kommer inte ihåg vart jag köpte min men jag tror att den är från KICKS, och glöm inte att detta är ingen minilack PLUSSSS att den är mycket större än vad ni tror, det kommer och räcka länge , om du inte använder vit nagellack hela tiden såklart.  


MaxFactor Nailfinity i färgen Crystal Clear får 5/10 av mig !


Leave a comment ♥
Postat av: GD

HAHAHA den verkar dålig.. XD

2012-03-25 @ 21:32:42

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback