-

What do you guys wanna see more?

Hello Guys! Bloggade inte så mycket igår eftersom jag tappade blogg-lusten, jag vet att jag har frågat detta en massa gånger men vad vill ni se mer i bloggen? PLEEASSSEE KOMMENTERA ETT SVAR! Det kommer och hjälpa mig SÅÅÅÅ mycket :D. Vill ni se Dagens Outfit? Mer bilder? Uppdatera mer i kategorierna? berätta mer om min vardag? m.m.

Vädret verkar för övrigt vara skit bra, Drar ut till det fina vädret utanför nu. GLÖÖM INTE OCH KOMMENTERA ETT SVAR! ^__^

Leave a comment ♥
Postat av: Bea

jag vill se mer bilder (som inte är sååå suddiga), tips och uppdatera i kategorierna :D

2012-03-13 @ 18:14:17
URL: http://bunniiee.blogg.se/
Postat av: Deniisa

1.Fortsätta med den där 10-days saken

2.Mer tips om håret , huden och såna saker om du kan :)

3.Mer "Nails"

4. Rekommendera mer saker typ om du hade ätit i subway eller nånstans , så kan du skriva om hur maten var där och sånt :) <3

2012-03-13 @ 19:00:48
URL: http://denisa.bloggo.nu
Postat av: GD

Ta mer bilder..

Och lyssna på Denisas kommentar tack! ↑

2012-03-16 @ 19:55:13

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback