-

Morsdag

Det var en UUUNNNDERRBARR DAG igår ^^, först åkte vi till Angered sedan stack vi in till KICKS för och köpa present till min Mami♥ för att hon fyller nämligen år idag. Efter det åkte vi till Hammarkullekarnevalen med Bea, Karin & Julia. Vi gick runt käkade massa mat, åkte attraktioner, kollade på vad de sålde i marknaden. Det var askul och fett varmt var det.... Bildbomb kommer för nu ska jag åka till Stenungsund C'YA! 



Lite presenter som jag och mina syskon köpte till min mamma :), Blommorna köpte vi alldeles nyss.

Leave a comment ♥
Postat av: GD

oooh, najs! Men alo, blogga om sofias kalas! :@

2012-05-27 @ 17:12:33
Postat av: binto

315 spänn, DYRT.

2012-05-27 @ 19:03:48

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback