-

Tumblr Shit

Kommer och börja blogga igen från och med nu! även fast jag har bildbrist.... HAHA. Har stängt av min mobil i några dar p.g.a en tumblr grej och ni kan nog fatta vilken reaktion jag fick när jag insåg hur många missade samtal och sms jag fick >__<, my bad.
Men jag ska försöka planera in någon fotoda
g har fått så mycket inspiration från tumblr♥, oh yes jag har skaffat en tumblr dock får ingen veta om vad den heter, för att jag skriver om rätt så mycket tankar och känslor där och min syster läser min blogg så den vill jag hålla för mig själv.
För er som undrar om jag har någon anledning för att jag har bloggat igen, joo jag har nämligen fått en massa hot meddelanden från Ayah om att jag måste börja blogga igen SOOO I'M BACK RIGHT NOW! ^^

Lyckades med oc h stänga av mobilen, men skolan var FÖÖR viktig och Facebook var jag tvungen ich logga in på och datorn....HK SERIER OCH YOUTUBE SHIT OKAY?!

Leave a comment ♥
Postat av: GD

stänga av mobilen på grund av en grejj i tumbr`? O_O

YAY UR BACK XD

HAHAAHAHA DE OMÖJLIGT ATT BARA "FÖRSVINNA" XD man e beroende XD

2012-05-19 @ 13:17:05
Postat av: Deniisa

Om bilden :

VÅGA ALDRIG STÄNGA AV DIN TELEFON IGEN !!! Så här missar du UNDERBARA filmer när du vill spela upptagen :P (skämta ba )

Puss hej !

2012-05-19 @ 17:26:54
URL: http://niisas.blogg.se/
Postat av: Anonym

-.-... jagtror verkligen itne på denna ursäkt....... BILDBRIST?! HUR MÅGNA FCKING GÅNGER HAR DU VARIT UTE OCH FOTAT OCH INTE LAGT UT NÅGON BILD?!

2012-05-20 @ 00:48:24

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback