-

Botaniska Trädgården & Slottskogen

Hej bloggen! Kunde som sagt inte blogga igår för att blogg.se krånglade, att det alltid måste hända just när jag hade så mycket och blogga om!

Men i alla fall jag spenderade den soliga dagen, igår med mina fikusar My, Monica, Fanny & syrran. Först åkte vi till Botaniska Trädgården och där promenerade vi runt och tog en massa bilder! Och faaan trodde aldrig att det skulle vara så varmt igår så jag gick runt med en Hoodie och treggins... Ni fattar nog hur jäkla varmt det blev för mig, men Fanny räddade min dag och lånade ut ett linne till mig ♥. Efter Botaniska stack vi till Slottskogen och chillade på gräset! Efteråt blev det och käka på MAX.

Bilden nedanför är den enda bilden jag lyckades lägga upp för att blogg.se fortfarande krånglar! Resten av bilderna får ni senare :).


Vad ser ni? ;)

Leave a comment ♥
Postat av: Ninii

En vattenkana

2012-05-02 @ 16:29:18
URL: http://www.niiina..devote.se
Postat av: GD

oh jisus, de var skitvarmt XD

jag ser inget o_O

2012-05-02 @ 17:52:57
Postat av: Anonym

din rompaa

2012-05-02 @ 20:38:45

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback