-

Svar på kommentar


SV: AHAHAHAHAHHA, men joo om du läser mina reviews noggrannare så kanske du fattar varför det är så XD. T.ex på denna review berättade jag ju om hur bra den är och det enda som gav produkten lite minus poäng var att det kändes som botox efter & att den torkar ut hyn, men allt fixar sig. För och få bort botox känslan är det bara och lägga på ansiktskräm och känslan är borta, för att produkten inte ska torka ut hyn är det bara ändra så att man använder den varannan dag istället.

Men jag tror att det är kanske så att jag beskriver produkterna med fel ord och får det att låta konstigt? HAHA men i alla fall jag ska försöka och bli bättre på det och sätta bra betyg!

Leave a comment ♥
Postat av: GD

japp, konstigt XD

ja förstod att man skulle lägga kräm för att de nte skulle kännas så torrt. MEN DU FORTSATTE TJATA OM DET SÅ MAN BA: OKEJ! X''D

2012-05-02 @ 17:54:06

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback