-

I will be back soon

Sorry guys för att mina uppdateringar går upp och ner hela tiden och jag lovar alltid att allt kommer och bli som vanligt igen, fast det aldrig blir. Jag bloggar alltid så oregelbundet för att jag växlar från att vara i denna lilla värld till att leva i min egna lilla värld. Ibland vill jag bara vara ensam, finns inget bättre. Jag kanske verkar vara en glad tjej full med energi men samtidigt en väldigt ledsen tjej. Jag är väldigt ofta glad på dagen, i skolan och med mina närmsta vänner. Men när jag är ensam tänker jag väldigt mycket, så mycket att jag hjärntvättar mig själv. Ni vet just nu är jag inne på någon slags  ungdomsperiod där man gång på gång blir besviken över allt, man är inte nöjd, tacksam & man får veta vilka som är "äkta" osv. Som sagt vill jag inte heller att bloggen ska förvandlas till en depp blogg så jag har bestämt mig för och ta en kort bloggpaus till jag har hittat min motivation igen.

Tack till er som alltid lyser upp mina gråa dagar ♥, behöver nog inte nämna några namn för ni vet redan vilka ni är!

Leave a comment ♥
Postat av: ananas

naaaaw vet att du menar mig.. haha nej skojar ba, finns alltid här för dig det vet du! <3

2012-05-06 @ 09:33:06
Postat av: GD

Jissus, i understad huehue.. MEN KOM TILLBAKA SOM EN NY OCH FIN MÄNNISKA SOM KAN BLOGGA BÄTTRE :') SARANGHAEYO CHINGU XD

2012-05-06 @ 14:41:45
Postat av: Monica

Det kommer inte att kännas bättre om du gömmer allt inne i dig.

Vad spelar det för roll om din blogg blir till en deppig blogg? Det är din egen blogg, du får skriva vad du vill.

Väljer du att skriva på bloggen o må bra, prata med någon om det eller gömma allt inne o må dåligt?

Jag vet inte om du är sån som bloggar för att kolla tillbaka på framtiden hur du va förr, men whatever XD.

It's your decision if you choose happiness or not.

Lycka till :)!

2012-05-06 @ 20:26:48
URL: http://kumiku.blogg.se/

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback