-

I Got No Time.

En liten uppdatering från mitt håll, jag har försökt och skriva en massa inlägg men blogg.se vägrar och samarbeta med mig...
 
Är så trött på att mina bilder blir helt kassa när jag lägger upp de och att det inte går och logga in på blogg.se, funderar faktiskt på och byta bloggportal, men nää - Är för lat för det!
Vet faktiskt inte hur uppdateringen blir nu, har alldeles för mycket annat och tänka på bland annat skolan, dans & future stuff u know! Men vi får hoppas på det bästa, Och jag HOOOOPPPAAASS att jag slipper åka till min bror med familjen imorgon. Han har nämligen flyttat till ett nytt hus och vi ska hjälpa honom måla och grejer, men jag tror faktiskt inte att vi får hjälpa honom och måla... Han kommer säkert och ge mig skit jobb, skrubba toaletten eller något. 
 
Är riktigt trött just nu så jag ska nog gå och lägga mig, hoppas att ni får en MYCKET mer underbar dag än vad jag kommer och få ^__^ ♥.
 

Leave a comment ♥
Postat av: Deniisa

AHHAHAHAHAHAH , har saknat din roliga inlägg höhö

2012-09-01 @ 10:30:58
URL: http://niisas.blogg.se
Postat av: GD

verkar som om blogg.se bara hatar dig.. Medan för alla fungerar det fint .. o_O
ja, gå och måla din brorsas hus så får du något att blogga om än att sitta hemma..

Svar: TT__TT
Sony Nhan

2012-09-01 @ 11:14:22
URL: http://twitter.com/Keiibum

Leave a comment here!:

Name:
Kom ihåg mig?

E-mail: (Won't be published)

E-mail:

Comment:

Trackback